FAQ

Przede wszystkim, mapa zdrapka jest raczej zabawnym prezentem. Oczywiście chcemy, aby była jak najbardziej dokładną, ale chodzi o to, że proces naniesienia zdrapki na mapę jest dość skomplikowany i po prostu nie można go umieścić w niektórych małych obszarach. Ponadto, nawet tekst (nazwy krajów / miast) po prostu nie zmieściłby się. Dlatego na dole naszych map znajdują się oznaczenia z literami reprezentującymi niektóre małe kraje.

Zalecamy użyć metalowego przedmiotu, takiego jak moneta (która jest dołączona do każdej mapy). Pamiętaj, że ten proces wymaga nieco dodatkowej uwagi. Bardzo ważne jest, aby nie robić tego zbyt mocno, ponieważ to nie tylko zdejmie warstwę złotą/srebrną lub kolorową zdrapkę, ale także warstwę papieru mapy.

Unikaj używania ostrych narzędzi, takich jak klucze, noże, szpilki, nożyczki, długopisy, spinacze itp.

Możesz użyć pinezek dołączonych do zestawu lub przyczepić plakat lub mapę za pomocą taśmy klejącej. Albo kupić odpowiedniego rozmiaru ramę.

Nie ma problemu, kurier zostawi „awizo””, a także sprobuje następnego dnia roboczego oddać Ci paczkę. Powinieneś także otrzymać od kuriera wiadomość tekstową lub e-mail z wiadomością zgodnie z instrukcjami od służby kurierskiej.

Niestety, nie. Kurierzy rozwożą przesyłki według wcześniej ustalonego grafiku przez służbą kurierską. Ale większość z nich kontaktuje się telefonicznie, aby dostarczyć paczkę w dogodnym dla Ciebie czasie.

Prosimy o kontakt mailowy z nami w celu poprawienia danych w zamówieniu i wysłaniu go do ponownej realizacji.

Wiadomość z podsumowaniem zamówienia jest wysyłana na Twój adres mailowy automatycznie po ukończeniu etapu poprzedzającego płatność.
Upewnij się, że wiadomość od nas nie trafiła do skrzynki spamowej. Możliwe również, że został popełniony błąd w adresie mailowym. Skontaktuj się z nami – sprawdzimy to.

Przesyłkę możesz śledzić wpisując otrzymany numer trackingowy od służby kurierskiej. Skontaktuj się z nami, jeżeli nie otrzymałeś takie info.
Przesyłkę możesz śledzić bezpośrednio na stronie przewoźnika wpisując numer trackingowy w odpowiednim polu: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Przed odbiorem przesyłki upewnij się, że na opakowaniu nie ma widocznych uszkodzeń, wgnieceń, rozdarć czy zabrudzeń. Uszkodzenie należy zgłosić bezpośrednio kurierowi, który fakt ten odnotuje w swoim systemie lub sporządzi protokół szkody z Odbiorcą. Niezwłocznie skontaktuj się z nami w celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego u Przewożnika.


Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważyłeś uszkodzenie, zrób zdjęcia obrazujące uszkodzenia, a także zdjęcia opakowania zewnętrzego. Niezwłocznie (nie poźniej niż w terminie 7 dni od daty doręczenia przesyłki) skontaktuj się z nami w celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego u Przewożnika.